Praktiker isi bate joc de clienti • Un client care a achizitionat un turbojet, marca Bosch, de la magazinul Praktiker, dupa ce aparatul s-a defectat, s-a trezit in imposibilitatea de a-l duce la reparat • Motivul este ca cei de la magazin nu au trecut pe certificatul de garantie codul de fabricatie si seria de pe contract, fara de care aparatul nu putea fi introdus in service
Marile magazine calca din nou stramb cand e vorba sa ajute un client. Un astfel de caz s-a intamplat ieri, cand un client care a achizitionat un turbojet, marca Bosch, de la magazinul Praktiker, si care a constatat ca aparatul are o defectiune, a fost refuzat de angajati sa-l introduca in service. Desi clientul respectiv a primit un certificat de garantie cand a achizitionat aparatul, pe acesta nu erau trecute codul de fabricatie si seria de pe contract. Cei de la Praktiker au sustinut ca nu au ce face, desi era de obligatia lor sa treaca in certificatul de garantie cele doua coduri, si au preferat sa plimbe clientul intre magazin si service.
"Noi suntem doar un revanzator", a tot sustinut un reprezentant al magazinului. In schimb, reprezentantii service asigurat de SC Eurotech SRL, service la care s-a deplasat clientul, sustin ca din moment ce nu este trecut codul de fabricatie si seria nu se poate face nimic si ca singurii vinovati sunt cei de la Praktiker, care nu au trecut pe certificatul de garantie aceste coduri. "Cei de la magazinul de unde a fost achizitionat produsul poarta vina. Noi nu putem depana acest echipament daca nu il avem in evidenta, respectiv nu e trecut in baza de date", a sustinut Robert Dalas, reprezentant al service-ului. Cei care apara interesele consumatorului sustin ca o astfel de situatie este inacceptabila, principalul vinovat fiind magazinul Praktiker. "Clientul are dreptate. Praktiker este cel care trebuie sa rezolve aceasta