Revista Capital lansează astazi cea de-a doua ediţie a suplimentului „Afaceri la cheie - Francize de top”, realizat în colaborare cu compania de consultanţă CHR Consulting. Catalogul prezintă 117 modele de afaceri, grupate în cinci domenii de activitate: îmbrăcăminte & accesorii (24); alimentaţie (20); comerţ specializat (20); construcţii & decoraţiuni interioare (10) şi servicii (43). „Pentru a avea succes în afaceri nu este obligatoriu să ai o idee
Revista Capital lansează astazi cea de-a doua ediţie a suplimentului „Afaceri la cheie - Francize de top”, realizat în colaborare cu compania de consultanţă CHR Consulting.
Catalogul prezintă 117 modele de afaceri, grupate în cinci domenii de activitate: îmbrăcăminte & accesorii (24); alimentaţie (20); comerţ specializat (20); construcţii & decoraţiuni interioare (10) şi servicii (43).
„Pentru a avea succes în afaceri nu este obligatoriu să ai o idee de business absolut originală, să cauţi nişe de piaţă noi sau insuficient exploatate, ci poţi apela cu încredere la o afacere la cheie, care a găsit reţeta profiturilor trecând cu brio examenele pieţei. Acesta este mesajul transmis de fiecare dintre cele 120 de francize incluse în noul supliment Capital, aflat la ediţia a doua”, a declarat Iulian Bortoş, redactor-şef al revistei Capital.
Suplimentul conţine o analiză a evoluţiei pieţei francizelor din România în 2007 şi primul semestru al acestui an, a domeniilor preferate de cei care doresc să investească într-o astfel de afacere, precum şi informaţii despre taxele specifice francizei, segmentarea francizelor internaţionale prezente pe piaţa autohtonă etc.
„Referitor la nivelul mediu al investiţiilor pe piaţa francizei, se constată o tendinţă de creştere, de la 150.000 de euro la 200.000 de euro, în medie, pe unitate, în sectorul de retail şi de la 25.000 la 40.000 de euro, în medie, pe contr