Achizitionarea Tempo Media, anuntata la inceputul lui mai, a fost primul pas al grupului britanic Aegis pentru consolidarea prezentei pe piata media din Romania. Urmeaza rebranding-ul Tempo Media, care isi va schimba denumirea in Vizeum, infiintarea unei agentii digitale si numirea unui country manager: pe Dragos Grigoriu.
Inainte de achizitionarea Tempo Media, Aegis Group era prezent in Romania prin agentia de media Carat si prin compania de cercetare de piata Synovate. La nivel global, afacerile Aegis se impart intre media si cercetare de piata. Aegis Media, compania care aduce 60% din venituri si 80% din profiturile grupului, detine patru branduri: Carat, agentie de media de origine franceza, Isobar, o retea digitala globala, Posterscope, specializat in cumpararea de spatiu outdoor, si Vizeum, un brand media de linia a doua.
“Voiam sa crestem. Urmaream sa cumparam Tempo de mult timp si am decis ca achizitia Tempo Media ne-ar crea un avantaj semnificativ pe piata”, a declarat, intr-un interviu acordat Wall-Street, Robert Lerwill, CEO Aegis Group(foto). In urmatoarea perioada, Tempo Media va trece printr-un proces de rebranding si va fi integrata retelei Vizeum.
“Vom transforma Tempo Media in Vizeum. Si o vom tine separat de Carat. Atunci cand ai doua agentii, se stabilesc diferite relatii intre ele dar vrem sa le tinem separate. Vizeum e o agentie majora de linia a doua, are multi clienti locali. Tempo se va potrivi bine in reteaua Vizeum”, a spus CEO-ul Aegis Group.
Pasul urmator pentru grupul Aegis este intarirea prezentei in zona de interactiv. Lerwill ia in considerare cumpararea unei agentii interactive din Romania, dar sustine ca nu a gasit inca o agentie care sa corespnda tuturor criteriilor sale. O alternativa mult mai probabila este infiintarea unei divizii locale a Isobar, cu ajutorul unor specialisti din retea care vor fi trimis