Unilever South Central Europe (USCE), filiala gigantului alimentar Unilever, a înregistrat o cifra de afaceri de 206,7 milioane de euro în 2007, din care 70% au reprezentat vânzarile pe piata locala. Potrivit reprezentantilor companiei, unul dintre principalii jucatori la nivel local din industria bunurilor de larg consum, vânzarile catre piata locala au fost de 144 milioane euro.
Potrivit reprezentantei companiei, pentru acest an, Unilever South Central Europe vizeaza mentinerea ritmului de crestere a cifrei de afaceri. Bugetul pentru publicitate s-a ridicat, anul trecut, la 270 milioane de euro pentru rate card, potrivit datelor furnizate de reprezentantii Unilever. Potrivit datelor furnizate de companie, Unilever este lider de piata pe toate segmentele pe care activeaza.
Conform datelor Unilever, compania detine o cota de piata de 47% cu brandul Delikat, pe segmentul de supe detine o cota de 42%, Dero are o cota de piata de 30%, deodorantele au o cota de piata de 24%, produsele pentru îngrijirea locuintei detinând o cota de piata de 22%. Grupul Unilever este prezent pe piata româneasca prin intermediul subsidiarei Unilever South Central Europe, cu sediul central la Ploiesti, care coordoneaza de la Bucuresti activitatile din Europa de Est. Platforma de la Ploiesti cuprinde doua fabrici: cea de detergenti de rufe si fabrica de produse alimentare. Este vorba de aceeasi fabrica, care, nu cu mult timp în urma, era amplasata în Târgu-Mures si ar fi putut deveni un imens motor si sustinator al economiei locale.
Unilever South Central Europe (USCE), filiala gigantului alimentar Unilever, a înregistrat o cifra de afaceri de 206,7 milioane de euro în 2007, din care 70% au reprezentat vânzarile pe piata locala. Potrivit reprezentantilor companiei, unul dintre principalii jucatori la nivel local din industria bunurilor de larg consum, vânzarile catre pia