Bombardata cu un numar in crestere de accidente rutiere grave, datorate soferilor imprudenti, care nu se echipeaza corespunzator pe timpul noptii, politia rutiera franceza a gasit o solutie inedita: o campanie mediatica, prin care militeaza pentru imbracarea vestei reflectorizante pe timpul noptii si folosirea unui triunghi reflectorizant, in cazul stationarii autovehiculului pe carosabil. Ati putea spune ca nu este nimic deosebit, insa imaginea acestei campanii este chiar creatorul de
Bombardata cu un numar in crestere de accidente rutiere grave, datorate soferilor imprudenti, care nu se echipeaza corespunzator pe timpul noptii, politia rutiera franceza a gasit o solutie inedita: o campanie mediatica, prin care militeaza pentru imbracarea vestei reflectorizante pe timpul noptii si folosirea unui triunghi reflectorizant, in cazul stationarii autovehiculului pe carosabil. Ati putea spune ca nu este nimic deosebit, insa imaginea acestei campanii este chiar creatorul de moda Karl Lagerfled, cunoscut pentru creatii haute-couture si preturi nu tocmai “democratice”. Chiar si asa, Lagerfeld a acceptat sa imbrace vesta reflectorizanta pentru spotul publicitar, o vesta care practic nu costa nici macar cat un nasture de la un costum semnat de creatorul de moda. Mesajul campaniei este simplu: “Da, este galbena, este urata, nu se asoreteaza cu nimic, dar iti poate salva viata”. Lagerfeld este o figura contrversata in Franta, un designer excentric, care face deliciul presei de scandal. Este de asemenea celebru pentru citatul: “Detest copiii. Or fi buni pentru altii, dar mie, nu multumesc, nu imi trebuie!” Sursa: Liberation