Petrecerea romaneasca de joi seara pe plaja de la Cannes s-a bucurat de prezenta presedintelui festivalului, Phil Thomas. El a fost impresionat de numarul mare de delegati romani la Cannes Lions de anul acesta. "Romania incepe sa-si faca simtita prezenta in industria internationala", a declarat el pentru HotNews.ro. "In urma cu trei ani, nu aveam decat doi delegati din Romania, iar anul acesta sunt 120; evolutia este fantastica", a apreciat Thomas.
In pofida dezamagirilor reprezentantilor romani la Cannes, care nu au primit niciun premiu desi au inregistrat opt nominalizari in prima parte a festivalului, tara noastra este privita cu ochi buni de mai marii industriei de profil. Phil Thomas a declarat ca a fost in Romania in anii '90, cand, "dupa epoca Ceausescu, in Romania nu exista nimic in ceea ce priveste advertisingul. Acum, dupa nici 20 de ani, promite mult". El a felicitat delegatia Romaniei si, in special, pe tinerii de la Scoala Alternativa de Creativitate pentru munca lor. "Cred ca este minunat faptul ca au venit la festival atat de multi tineri", a spus Thomas.
Vara publicitara pentru 30 de studenti romani
Anul acesta 30 de studenti au participat cu lucrari in competitiile pentru tineri la Cannes Lions. Ei reprezinta o treime din numarul delegatilor de la festival. O alta treime este reprezentata de clienti si alta de client service.
"Studentii Scolii Alternative de Gandire Creativa s-au pregatit la sase discipline pentru festival", spune Teodora Migdalovici, ambasador Cannes Lions in Romania si initiator al scolii. "Dupa festivalul de la Cannes urmeaza o alta competitie in Los Angeles pentru studentii nostri, iar peste vara vor avea scoala de design si strategie", afirma Migdalovici.
O alta satisfactie este regasirea pe listele scurte de la sectiunea de Film Lions a doua nominalizari din Romania. Este