Firma Alsa Boutiques, care detine mai multe francize de lux in Romania, va investi pana in 2011 peste 6 mil. euro pentru extinderea la nivel national a retelei de magazine Max Mara si Marela, iar de anul viitor va intra pe piata cu un nou brand de lux. Alsa Boutiques detine in prezent sapte magazine si un portofoliu de sase branduri de lux, respectiv Max Mara, Marela, La Perla, Mariella Burani, Ermenegildo Zegna si Pal Ziler. "Dorim sa ne cream o retea nationala. In urmatorii trei ani vom deschide cate un magazin monobrand pentru fiecare marca Max Mara si Marela in Cluj, Timisoara, Brasov, Iasi, Constanta si Sibiu", a declarat Daniel Rosner, managing director al Alsa Boutiques. Potrivit acestuia, costurile pentru deschiderea unui magazin Marela se ridica la 400.000 euro, in timp ce investitia intr-un magazin Max Mara se plaseaza la circa 550.000 - 600.000 euro. Pentru anul in curs, firma tinteste o majorare a afacerilor de 60%, la 4 mil. euro. Firma Alsa Boutiques, care detine mai multe francize de lux in Romania, va investi pana in 2011 peste 6 mil. euro pentru extinderea la nivel national a retelei de magazine Max Mara si Marela, iar de anul viitor va intra pe piata cu un nou brand de lux. Alsa Boutiques detine in prezent sapte magazine si un portofoliu de sase branduri de lux, respectiv Max Mara, Marela, La Perla, Mariella Burani, Ermenegildo Zegna si Pal Ziler. "Dorim sa ne cream o retea nationala. In urmatorii trei ani vom deschide cate un magazin monobrand pentru fiecare marca Max Mara si Marela in Cluj, Timisoara, Brasov, Iasi, Constanta si Sibiu", a declarat Daniel Rosner, managing director al Alsa Boutiques. Potrivit acestuia, costurile pentru deschiderea unui magazin Marela se ridica la 400.000 euro, in timp ce investitia intr-un magazin Max Mara se plaseaza la circa 550.000 - 600.000 euro. Pentru anul in curs, firma tinteste o majorare a afaceril