Femeile contribuie cu cel puţin 140 de milioane de euro la creşterea cheltuielilor ocazionate de campionatul european de fotbal, UEFA Euro 2008, respectiv cu 10% din totalul acestora, arată un studiu al MasterCard. Astfel, femeile cheltuiesc peste 4 milioane euro la fiecare meci. Suma include cheltuielile făcute de femei pentru produse care au legătură cu fotbalul, cum ar fi mîncarea, băuturile, cazarea, transportul şi televizoarele. De asemenea, studiul arată că femeile tind să cheltuiască mai mult pe vacanţe şi distracţii în timpul desfăşurării campionatului. Impactul economic al Campionatului European de fotbal din acest an este estimat de studiul MasterCard la cel puţin 1,4 miliarde euro. De asemenea, în unele ţări, precum Germania sau Suedia, cheltuielile făcute de femei pot ajunge pînă la 30% din impactul economic local
Autori: A.B.
Femeile contribuie cu cel puţin 140 de milioane de euro la creşterea cheltuielilor ocazionate de campionatul european de fotbal, UEFA Euro 2008, respectiv cu 10% din totalul acestora, arată un studiu al MasterCard. Astfel, femeile cheltuiesc peste 4 milioane euro la fiecare meci. Suma include cheltuielile făcute de femei pentru produse care au legătură cu fotbalul, cum ar fi mîncarea, băuturile, cazarea, transportul şi televizoarele. De asemenea, studiul arată că femeile tind să cheltuiască mai mult pe vacanţe şi distracţii în timpul desfăşurării campionatului. Impactul economic al Campionatului European de fotbal din acest an este estimat de studiul MasterCard la cel puţin 1,4 miliarde euro. De asemenea, în unele ţări, precum Germania sau Suedia, cheltuielile făcute de femei pot ajunge pînă la 30% din impactul economic local
Autori: A.B.