In fiecare zi, in mall-ul Plaza Romania se plimba un oras intreg de marimea Fetestiului, Oltenitei sau Rosiorii de Vede. Cu totul, sunt vreo 35.000 de vizitatori. Sambata si duminica, mall-ul inghite si mai multi oameni, ajungand la un numar de speriat. Reuseste sa adune o Slobozie toata, un Tecuci sau un Ramnicu-Sarat si ceva – vreo 50.000 de vizitatori pe zi, de la cinspe ani in sus. Cel putin acestea sunt datele pe care ni le-au prezentat cei de la Anchor Grup, dezvoltator al mai multor proiecte imobiliare, printre care si Plaza.
70% dintre vizitatori fac „cumparaturi de impuls”
Sigur, nu tot puhoiul de lume a venit cu intentia sa si cumpere. Insa 70% dintre oameni tot o fac, ca nu sunt in stare sa tina piept ispitei. Astea se numesc „cumparaturi de impuls”, ne explica un reprezentant Anchor, si sta in firea umana sa le facem toti. De regula, ele depasesc rar 100 de lei de caciula, dupa principiul ca multi cumpara putin si putini cumpara mult.
De asta, mall-ul de Bucuresti aduna personaje care unui ins de provincie i s-ar parea oarecum ciudate: gura-casca venit sa se plimbe prin magazine pana seara, snobul asortat din cap pana-n picioare, tanarul fara chirie pe cap. Si, in masura cea mai mica, omul venit sa cumpere si sa o taie iute.
Integral in Gandul In fiecare zi, in mall-ul Plaza Romania se plimba un oras intreg de marimea Fetestiului, Oltenitei sau Rosiorii de Vede. Cu totul, sunt vreo 35.000 de vizitatori. Sambata si duminica, mall-ul inghite si mai multi oameni, ajungand la un numar de speriat. Reuseste sa adune o Slobozie toata, un Tecuci sau un Ramnicu-Sarat si ceva – vreo 50.000 de vizitatori pe zi, de la cinspe ani in sus. Cel putin acestea sunt datele pe care ni le-au prezentat cei de la Anchor Grup, dezvoltator al mai multor proiecte imobiliare, printre care si Plaza.
70% dintre vizitatori fac „cumparatur