Omnicom, WPP, Interpublic şi Publicis, cele patru puteri în comunicarea internaţională, au avut în 2007 afaceri de peste 38 de miliarde de dolari Anul 2007 a fost favorabil pentru cele
Omnicom, WPP, Interpublic şi Publicis, cele patru puteri în comunicarea internaţională, au avut în 2007 afaceri de peste 38 de miliarde de dolari
Anul 2007 a fost favorabil pentru cele patru mari grupuri de comunicare mondială. Aşa-numiţii "Big Four" au înregistrat venituri cumulate cu 11,5% mai mari decât în 2006.
Grupurile Omnicom, WPP, Interpublic şi Publicis au avut o evoluţie deloc de neglijat, având în vedere că încasările lor sunt de ordinul miliardelor de dolari. Omnicom rămâne liderul comunicării mondiale. Cea mai profitabilă reţea de publicitate a grupului este DDB Worldwide, care a avut venituri de 2,62 miliarde de dolari.
Companiile grupului Omnicom gestionează, la nivel mondial, peste 5.000 de clienţi. De asemenea, anul trecut Omnicom a făcut 13 achiziţii în valoare totală de 160 de milioane de dolari şi a făcut investiţii de 59 de milioane de dolari în agenţii pe care le controlează. Interesant este că grupul a lansat o agenţie care construieşte destinaţii în lumi virtuale, cum este "Second Life".
Reţeaua WPP îi suflă în ceafă competitorului Omnicom, înregistrând venituri de 12,38 milioane de dolari, cu 14,5% mai mari decât în 2006. MindShare, una dintre reţelele de media ale grupului, a pierdut, anul trecut, doi clienţi valoroşi: Sears Holdings şi 20th Century Fox. În anul 2006, printre cei mai importanţi clienţi ai grupului se numără: American Express, Ford Motor, IBM, Pfizer şi Unilever. Interesant este că cea mai mare parte a veniturilor WPP (41%) au fost înregistrate în agenţiile din Europa.
WPP, cumpărături de 1,2 miliarde de dolari
Holdingul WPP a făcut "cumpărături" în valoare de 1,2 miliarde de dolari. Cea mai impor