Mama sufocanta si copilul neajutorat - adult din punct de vedere biologic, dar incapabil sa se detaseze comportamental - au reprezentat tot timpul o sursa de gaguri cinematografice la Hollywood. Asa ca regizorul coscenarist Vince Di Meglio si-a luat inima in dinti si a reluat schema, utilizand o distributie deloc oarecare. Diane Keaton, Liv Tyler, Dax Shepard (Zathura: A Space Adventure - 2005, Employee of the Month - 2006) si Mike White (scenaristul filmului The Good Girl, 2002, dar mai ales al excelentului The School of Rock, 2003) se straduiesc cat pot sa mentina aceasta comedie de reteta pe linia de plutire, iar secventele reusite, in care caderile lor nervoase se sincronizeaza, culminand intr-un ghem de stres si epuizare, nu lipsesc. Problema principala o reprezinta insa momentele in care toate avatarurile eroilor par sa nu aiba nici o noima. Totul porneste de la necazurile care se ingramadesc pe capul bietului Noah Cooper, un psiholog proaspat concediat, care incearca sa-si gaseasca linistea in caminul conjugal. In ciuda faptului ca are o sotie frumoasa si calina, care se straduieste din rasputeri sa-l inteleaga, totul se da peste cap in viata lui. Varul nepoftit al sotiei, un scenarist descurajat de lipsa succesului profesional, se muta temporar in casa lor. Mama lui Noah, Marilyn, o persoana hiperenergica, a carei agitatie ii conduce pe toti la isterie, se muta si ea la Noah, cu tot cu cei cinci caini ai ei, dupa ce gelozia nestapanita a determinat-o sa-si paraseasca sotul. Mai mult, Noah se vede urmat de mama si la magazinul de covoare unde si-a gasit, cu chiu, cu vai, o slujba. Marilyn se angajeaza acolo, superincantata ca vor fi colegi, si ii face cam toate sicanele pe care i le poate pregati o mama sufocanta fiului - desigur, cu cele mai bune intentii. Totul scapa din mana, narativ, stilistic si comic, atunci cand nevasta lui Noah devine obsedata de d