• YouTube lanseaza o sectiune in care vor fi prezentate filme de scurtmetraj, dar si unele lungmetraje, ceea ce le va permite producatorilor de film din intreaga lume sa isi distribuie lucrarile si sa obtina venituri, informeaza site-ul worldscreen.com
YouTube lanseaza o sectiune in care vor fi prezentate filme de scurtmetraj, dar si unele lungmetraje, ceea ce le va permite producatorilor de film din intreaga lume sa isi distribuie lucrarile si sa obtina venituri, informeaza site-ul worldscreen.com. Noul serviciu, YouTube Screening Room, va prezenta noi scurtmetraje de calitate la fiecare doua saptamani, precum si unele lungmetraje. Serviciul va include o gama larga de filme care nu au fost niciodata vizionate de o audienta larga, precum si productii care au participat la festivaluri internationale.
In prima luna de difuzare de programe, sectiunea va prezenta scurtmetraje din Norvegia, Suedia, Marea Britanie si Statele Unite, care au in distributie actori cunoscuti si regizori premiati, dar si actori care nu sunt consacrati. In urmatoarele luni, toti producatorii vor avea posibilitatea de a se inscrie online pentru a-si prezenta lucrarile pentru difuzare. Utilizatorii YouTube vor putea comunica direct cu producatorii, vor putea sa faca schimb de opinii cu alti fani si sa ofere feedback prin folosirea optiunilor YouTube pentru comentarii si rating-uri pentru filme. YouTube Screening Room va include si un buton de achizitie, care le va permite producatorilor sa comercializeze prin intermediul site-ului DVD-uri sau versiuni digitale ale filmelor lor. "Dupa ce am produs peste 25 de scurtmetraje si am urmarit sute, daca nu mai mult, stiu ca YouTube Screening Room va fi un forum excelent pentru urmarirea acestui gen de filme si pentru comentarea lor", a declarat Daniel Dubiecki, producatorul peliculei "Juno" si al scurtmetrajului "The