Anii ’70. Cuţov l-a învinspe boxerul Păpălău
(...) Aşa cum se anunţase, „meciul serii“ l-au susţinut C. Cuţov şi N. Păpălău. Confruntarea promitea din multe puncte de vedere. Cuţov, după cum se ştie, deţine centura de campion continental, iar Păpălău este un pugilist care a pornit cu toate motoarele pe drumul consacrării. (...) Cuţov a reuşit să se impună, nu înainte însă de a apela la întregul său bagaj de cunoştinţe. Ca de obicei, „arma“ de bază a lui Cuţov a fost lovitura de upercut, puternic declanşată şi cu adresă. Ar fi o greşeală dacă s-ar crede că Păpălău a bătut în retragere. Dimpotrivă, el a luptat cu un curaj exemplar, având momente când şi-a dominat partenerul, plasând eficace directe şi laterale, însă Cuţov a găsit de fiecare dată căi de a se „achita“. Ambii au fost răsplătiţi cu meritate aplauze, atât înainte, cât şi după anunţarea deciziei, la puncte, acordată pe merit lui Cuţov... („Informaţia Bucureştiului“, luni, 9 februarie, 1970)Anii ’80.
„Mireasa din tren“fuge de banal
(...) Te aştepţi, când mirele şi mireasa coboară în gară întâmpinaţi de o fanfară care nu cântă pentru ei, să înceapă un film de „viaţa noastră cea de toate zilele“, un film realist... Dar aşteptările nu se împlinesc (...) pentru că „Mireasa din tren“ este înainte de orice o întâlnire între doi statornici şi două statornicii. (...) Aici, statornicia lui D.R. Popescu şi statornicia lui Lucian Bratu s-au întâlnit... Personajele lor - ale lor, pentru că Bratu a găsit chipurile care să trăiască acel joc sever între „te ascult“ şi „nu înţeleg“ , chipul dulce al Carolinei (Aurora Leonte) plin de trista voioşie al miresei veşnice şi niciodată mireasă, chipul fals dur şi fals uşuratic al lui Mihu (Gheorghe Visu) - personajele deci nu comunică unul cu altul, ci îşi comunică crezul... („Cinema“ nr. 6, iunie)
Anii ’70. Cuţov l-a