Wall Street Journal este “cel mai bun din lume” si, datorita acestui motiv, cel care a facut aceasta afirmatie, Rupert Murdoch, director executiv News Corporation, va continua sa investeasca in titlurile financiare, desi perspectiva generala asupra mediului economic mondial nu este una foarte buna, relateaza The Guardian.
Murdoch a declarat in cadrul Festivalului International de Publicitate de la Cannes ca ziarul din New York va continua sa fie cel mai bun din lume, deoarece se bucura de cea mai mare audienta la nivel global.
In plus, publicul targetat de catre WSJ a crescut, ca valoare si cantitate, in toata lumea.
De asemenea, Murdoch planuieste sa creasca in cativa ani si valoarea actiunilor din spatiul digital (de la un share de 50% la 75%) ale companiei Dow Jones, compania mama care a achizitionat WSJ in decembrie anul trecut.
“In primul rand, doresc sa fac din Wall Street Journal cel mai bun ziar din lume. Ne vom croi drum printre aceste conditii economice nefavorabile existente in momentul de fata”, a declarat Murdoch.
Principala intentie pe care o are directorul executiv al News Corp. in ceea ce priveste WSJ este sa creasca si sa imbunatateasca ziarul si sa ofere continut specializat si profesionist. Totodata, Murdoch afirma ca vrea sa continue pe partea de online cu accesul gratuit la anumite sectiuni de ziar.
“Mai presus de toate ne dorim servicii finaciare specializate, desi suntem singurii care se bucura de un succes aparte in acest domeniu. Totusi, ne putem extinde, ne putem imbunatati si mai mult, putem face foarte multe lucruri”, a explicat Murdoch.
In plus, seful News Corp. s-a aratat foarte incantat de majoritatea jurnalistilor care lucreaza pentru WSJ si de cooperativitatea de care dau dovada acestia cand vine vorba de schimbari.
In privinta publicatiilor sale, Murdoch a opinat ca, atat in Marea