BANII NOŞTRI! ● Milioane de euro şi alte sacrificii, în zadar pentru drumuri
Nervi, accidente, milioane de euro aruncate pentru fluidizarea traficului. Totul în zadar! Sînt 1.200.000 de maşini înmatriculate în Bucureşti şi cîteva sute de mii în tranzit sau înmatriculate în alte localităţi. Din lipsă de bun-simţ, dar şi din lipsă de locuri de parcare, foarte mulţi şoferi parchează în locuri interzise, blocînd circulaţia.
BANII NOŞTRI! ● Milioane de euro şi alte sacrificii, în zadar pentru drumuri
Nervi, accidente, milioane de euro aruncate pentru fluidizarea traficului. Totul în zadar! Sînt 1.200.000 de maşini înmatriculate în Bucureşti şi cîteva sute de mii în tranzit sau înmatriculate în alte localităţi. Din lipsă de bun-simţ, dar şi din lipsă de locuri de parcare, foarte mulţi şoferi parchează în locuri interzise, blocînd circulaţia.
Bulevardul Ştefan cel Mare e mai larg după ce-a fost restricţionat traficul în zonă mai bine de un an, pînă s-au terminat lucrările de modernizare. E mai larg, dar tot degeaba, pentru că banda din dreapta de pe fiecare sens de mers e ocupată permanent cu maşinile parcate la semnul "oprirea interzisă". Degeaba se fac lucrări de milioane de euro pentru lărgirea arterelor principale din Bucureşti, pentru că vor rămîne în final la fel de înguste.
SACRIFICII IMOBILIARE. Mai mult, există un proiect moştenit de la răposatul Ceauşescu, despre care cei responsabili spun că e imposibil de evitat: axa nord-sud! Adică artera care ar fluidiza traficul blocat după construirea Casei Poporului pe fostul cartier Uranus. Cei care locuiesc în zonă, pe Buzeşti – Berzei – Vasile Pîrvan, au primit deja înştiinţarea că vor fi demolaţi. Demolarea clădirilor pentru lărgirea tronsonului este foarte costisitoare. Mulţi dintre cei care au proprietăţi în zonă sînt revoltaţi şi vor să dea Primăria în ju