Dezvoltarea si finalizarea proiectului Sandero constituie un pas urias inainte, un punct de cotitura de la care constructorul pitestean de sub aripa Renault nu mai are cale de intoarcere. Desi Loganul a cucerit Vestul in cei patru ani care au trecut din momentul in care prima masina a vazut lumina zilei, de-abia, acum, cu Sandero, se poate spune ca Dacia a ajuns la maturitate si ca are "cartile" potrivite, pentru a se aseza la masa de joc cu greii industriei auto mondiale. De ce? Pentru ca Sandero este elementul ce lipsea din gama Dacia, este modelul ce intra in competitie in cel mai disputat segment al pietei europene, cel al hatchback-urilor.
Public-tinta
Noul model Dacia Sandero este un vehicul modern, polivalent si accesibil, care se adreseaza unui segment de clienti tineri, rationali si pragmatici. Cea mai importanta componenta a publicului-tinta sunt insa reprezentantele sexului frumos, care, in general, prefera caroseriile in doua volume, fara portbagaj. De ce? Simplu, acestea sunt mai usor de manevrat si de parcat. De asemenea, din punctul de vedere al dimensiunilor si al pretului, Sandero se poate spune ca hatchback-ul Dacia ofera spatiu de compacta inferioara, la pret de clasa mica. Pana la un anumit nivel insa...
Design echilibrat
Din punct de vedere stilistic, Sandero nu frapeaza. Dar design-ul echilibrat, fara artificii arhitecturale de prost gust, ii confera personalitate. Calandrul curbat si blocurile optice fata fluide se incadreaza tendintelor actuale. Iar din profil, linia mediana curbata, ce aduce cu un ranjet, atrage atentia de la prima vedere. Hayon-ul clasic, usor inclinat, incheie elegant masina iar stopurile plonjate pe caroserie sunt chiar reusite.
Atentie la detalii
Interiorul lui Sandero este atent lucrat iar plasticele sunt de o mai buna calitate decat in cazul Logan-u