Dupa cum sportivii isi doresc sa obtina aurul la Olimpiada de la Beijing, si marcile de renume spera ca timpul si eforturile investite in pregatirea pentru jocuri sa le aduca profituri consistente.
Printre companiile implicate direct in eveniment se numara giganti precum Adidas, Coca-Cola, McDonald's, Kodak si Volkswagen, firmele chinezesti dorind insa, la randul lor, sa fie asociate cu jocurile pe care le gazduieste tara lor, scrie BBC News.
Lenovo, China Mobile, Sinopec si Air China sunt numai cateva din firmele asiatice care incearca sa profite de aceasta ocazie. Dupa cum sportivii isi doresc sa obtina aurul la Olimpiada de la Beijing, si marcile de renume spera ca timpul si eforturile investite in pregatirea pentru jocuri sa le aduca profituri consistente.
Printre companiile implicate direct in eveniment se numara giganti precum Adidas, Coca-Cola, McDonald's, Kodak si Volkswagen, firmele chinezesti dorind insa, la randul lor, sa fie asociate cu jocurile pe care le gazduieste tara lor, scrie BBC News.
Lenovo, China Mobile, Sinopec si Air China sunt numai cateva din firmele asiatice care incearca sa profite de aceasta ocazie.