Patru cotidiene de calitate au înregistrat, în primul trimestru din 2008, vânzări cumulate mai mici decât un singur tabloid. Patru ziare quality au vândut împreună, în medie, 173.000
Patru cotidiene de calitate au înregistrat, în primul trimestru din 2008, vânzări cumulate mai mici decât un singur tabloid.
Patru ziare quality au vândut împreună, în medie, 173.000 de exemplare, mai puţin decât "Libertatea" care a atins o medie de peste 230.000 de copii.
Publicaţiile de calitate din România au avut o evoluţie interesantă în primul trimestru al anului 2008. Unele au înregistrat scăderi, altele au stagnat.
Publicaţia "Adevărul" şi-a menţinut numărul de cititori. În perioada ianuarie-martie 2007, aceasta avea vânzări medii de 24.090 de copii. În aceeaşi perioadă a anului 2008, cotidianul a avut vânzări de aproximativ 24.281 de exemplare pe apariţie.
Publicaţia "Gândul" a rămas la aproximativ aceleaşi cifre. În primul trimestru al lui 2007, "Gândul" se vindea în medie în 28.461 exemplare pe zi. În aceeaşi perioadă a acestui an, publicaţia a înregistrat o medie de 28.482 de copii vândute zilnic.
Deşi a rămas lider pe segmentul quality, "Jurnalul Naţional" a înregistrat cea mai importantă scădere a tirajului faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Dacă în lunile ianuarie-martie 2007, publicaţia din trustul Intact a înregistrat o medie de 81.456 pe zi, în primul trimestru al acestui an a ajuns la 66.582 de exemplare, cu peste 14.000 de exemplare mai puţin.
O diferenţă notabilă a înregistrat-o şi "Evenimentul Zilei" care vinde cu 10.000 de copii mai puţin. Cu toate acestea, publicaţia trustului Ringier a avut un tiraj care a variat la începutul acestui an. În luna ianuarie a avut o medie de 52.449 de exemplare pe apariţie, iar în februarie ziarul a avut cu aproximativ 3.000 mai mulţi cititori. În luna martie, numărul acestora a