Cel mai scump training din Romånia nu te învaţă nici tehnici de vånzare, nici cum să consolidezi brandul companiei. În schimb, la finalul cursurilor Erisma, vei putea să joci într-o piesă de teatru, să scrii o nuvelă şi să vorbeşti în public. Cu excepţia celor mai curajoşi dintre noi, ideea de a te aşeza la pupitru în faţa unui public oricåt de numeros, care, pe deasupra, mai are şi aşteptări de la tine, provoacă palpitaţii, nod în gåt şi transp
Cel mai scump training din Romånia nu te învaţă nici tehnici de vånzare, nici cum să consolidezi brandul companiei. În schimb, la finalul cursurilor Erisma, vei putea să joci într-o piesă de teatru, să scrii o nuvelă şi să vorbeşti în public.
Cu excepţia celor mai curajoşi dintre noi, ideea de a te aşeza la pupitru în faţa unui public oricåt de numeros, care, pe deasupra, mai are şi aşteptări de la tine, provoacă palpitaţii, nod în gåt şi transpiraţii reci. Există însă şi un remediu: cursul de leadership creativ Erisma, dezvoltat de Asociaţia Erudio. „Într-o zi m-am dus la un seminar de IT cu vorbitori romåni şi americani şi am observat că, atåta vreme cåt au vorbit romånii, a dormit toată sala, iar cånd au început străinii, ne-am trezit toţi, brusc. Atunci s-a produs un declic, mi-am dat seama că pentru ai noştri singurul scop, odată ajunşi pe scenă, era să fugă de acolo, nu să aibă grijă să le fie înţeles mesajul“, îşi aminteşte Mihaela Gånju, actualul director executiv al asociaţiei, începuturile proiectului Erisma. În 2005, deja expertă în predarea trainingurilor în cadrul companiei în care lucrase în ultimii cinci ani, GTS Telecom, s-a gåndit să lanseze un program „educativ, la graniţa dintre comunicare şi business“, aşa cum îl defineşte ea, prin care să îi înveţe pe managerii romåni să fie creativi şi, cel mai important, să îşi poată transmite mesajele unui auditoriu cåt mai larg. De sprijin a avut part