Flamingo International estimează o evoluţie pozitivă a vânzărilor pe segmentul aparatelor frigorifice, aşteptându-se ca acest segment să deţină peste 25% din vânzările înregistrate în categoria electrocasnicelor albe, anul acesta. Piaţa se concentrează pe modelele „combi” cu două uşi şi congelator, segmentul produselor cu o singură uşă înregistrând o tendinţă de scădere continuă. De notat ca frigiderele cu doua usi sunt cu mult mai scumpe decat cele clasi
Flamingo International estimează o evoluţie pozitivă a vânzărilor pe segmentul aparatelor frigorifice, aşteptându-se ca acest segment să deţină peste 25% din vânzările înregistrate în categoria electrocasnicelor albe, anul acesta.
Piaţa se concentrează pe modelele „combi” cu două uşi şi congelator, segmentul produselor cu o singură uşă înregistrând o tendinţă de scădere continuă. De notat ca frigiderele cu doua usi sunt cu mult mai scumpe decat cele clasice, avand mai multe functii si un consum redus. Combinele Side By Side şi lăzile frigorifice înregistrează, de asemenea, un potenţial de creştere.
„În luna august, se înregistrează cele mai mari vânzări la nivelul întregului sezon, pentru această categorie de produse. Estimăm că în acest an vom înregistra o creştere de peste 30%, în acest sens, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut”, declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Printre cele mai solicitate branduri, Arctic se menţine lider de piaţă, urmat de Indesit cu un potenţial foarte mare de creştere. În magazinele Flanco World şi Flanco, Indesit, Zanussi şi Arctic sunt brandurile preferate de clienţi.
Reprezentanţii Flamingo International estimează că piaţa aparatelor frigorifice din România va atinge 530 milioane RON în 2008, 500.000 unităţi fiind vândute până la finalul anului. Compania se aşteaptă să deţină o cotă de piaţă de 10% pe acest segment, în 2008.