Lipsa acerbă de specialişti din companiile de media şi de măsurare a audienţei au obligat ONG-urile la mobilizare, lansând astfel un program de pregătire a tinerilor. După ce
Lipsa acerbă de specialişti din companiile de media şi de măsurare a audienţei au obligat ONG-urile la mobilizare, lansând astfel un program de pregătire a tinerilor.
După ce organizaţiile non-guvernamentale au lansat o şcoală de publicitate şi una de creaţie, următorul pas a fost conceperea unor cursuri pentru a profesionaliza angajaţii din domeniul comunicării, dar şi pentru a forma viitori oameni de media.
Un prim pas este campania de promovarea programului, care se estimează că va fi lansată la începutul lunii iulie. Spoturile tv vor fi difuzate în regim de campanie socială. Deşi este o campanie cu un target destul de limitat, CNA-ul a acceptat ca aceasta să fie difuzată gratuit pe posturile naţionale.
"Cursurile vin în întâmpinarea nevoilor industriei de media şi comunicare în ansamblul ei şi fără îndoială că rezolvarea problemelor de personal va avea un impact major asupra calităţii programelor vizionate de publicul larg. De aceea, credem că autorităţile au apreciat că această iniţiativă are caracter de utilitate publică", declară Ştefan Iordache, COO Leo Burnett şi preşedinte al UAPR.
1.200 de euro, taxa de studii
Programul este împărţit în două: Basic Knowledge (începători) şi Towards Excellence (seniori). Costurile sunt puţin piperate. Pentru trei luni de pregătire, începătorii vor plăti 1.200 de euro, iar avansaţii 1.600 de euro.
Orele se vor ţine la fiecare două săptămâni vinerea sau sâmbăta şi vor dura şase ore pe zi. Numărul maxim de cursanţi va fi de 25 pentru fiecare modul. Înscrierile la curs vor începe în iulie şi se vor finaliza pe 20 septembrie.
Printre "materiile" care vor fi predate se numără: marketing, cercetare de pia