Piata reclamelor difuzate in cinematografele si teatrele din Statele Unite a adus patronilor de astfel de locatii aproximativ 540 de milioane de dolari (347 milioane euro) pe parcursul anului trecut, fata de 456 de milioane de dolari (293 milioane euro), cat au castigat in 2006, arata Consiliul de Publicitate al Cinematografelor (Cinema Advertising Council – CAC), citat de eMarketer.
Reclamele on-screen au strans 92% din piata totala de venituri obtinute in publicitatea din cinematografe in 2006.
Publicitatea on-screen din cinema include reclame care sunt difuzate inainte de rularea filmului sau a altor prezentari succinte despre acesta, in timp ce veniturile obtinute din publicitatea off-screen se refera la castiguri obtinute din programe audio, din sampling, evenimente speciale care au loc in aceste locatii sau in cazul unor promotii.
Castigurile provenite din zona de marketing a crescut cu 48% in 2007, pe cand cele venite de pe urma activitatilor de in-lobby si a programelor audio s-au dublat, iar programele de sampling au crescut de patru ori mai mult, conform eMarketer.
Aproape trei sferturi din veniturile castigate din publicitatea din teatre au venit din partea advertiserilor regionali si nationali.
“Cei mai multi publicitari profita de optiunile pe care le ofera off-screen-urile din cinematografe; utilizate in tandem in cadrul campaniilor integrate, publicitatea on-screen combinata cu marketingul off-screen in teatre poate dubla sau chiar tripla impactul pe care il poate avea un anumit brand asupra filmului care urmeaza sa ruleze”, a declarat Stu Ballatt, presedinte CAC.
De asemenea, retelele publicitare digitale on-screen si-au crescut potentialul castigat prin reclamele din teatre. Reclamele au venit si in ajutorul marketerilor care au dorit sa castige o noua categorie de public, si anume pe cei tineri. Consumatorii