Friesland Foods Romania, liderul pietei locale a lactatelor, estimeaza pentru anul acesta afaceri de peste 137 mil. euro, in crestere cu 20% fata de anul precedent, pe fondul dezvoltarii gamei de produse.
Producatorul a intrat in prima parte a acestui an pe noi segmente de piata prin inceperea productiei si comercializarii de iaurt cu musli, iaurturi cu fructe, sana la PET, lapte batut la PET si lapte in ambalaj de 1,5 litri.
"Friesland Foods Romania a inregistrat o crestere a vanzarilor de peste 15% in primele cinci luni ale acestui an fata de aceeasi perioada a anului precedent. Friesland Foods Romania, liderul pietei locale a lactatelor, estimeaza pentru anul acesta afaceri de peste 137 mil. euro, in crestere cu 20% fata de anul precedent, pe fondul dezvoltarii gamei de produse.
Producatorul a intrat in prima parte a acestui an pe noi segmente de piata prin inceperea productiei si comercializarii de iaurt cu musli, iaurturi cu fructe, sana la PET, lapte batut la PET si lapte in ambalaj de 1,5 litri.
"Friesland Foods Romania a inregistrat o crestere a vanzarilor de peste 15% in primele cinci luni ale acestui an fata de aceeasi perioada a anului precedent.