Seara se lasase deja peste parc, insa gratarele continuau sa lucreze la intreaga capacitate, DJ-ul oferea melodie dupa melodie, iar copiii alunecau pe tobogane sau inotau intre mingiutele colorate ...Nu s-ar spune ca era vorba de un eveniment corporate. S
Din moment ce viata de angajat se confunda oricum cu cea de familie si invers, de ce sa nu se schimbe si evenimentele destinate colegilor? Daca atmosfera e relaxata la birou, de ce sa nu fie si mai relaxata la un spa, de exemplu, in padure sau invatand sa faci cafea adevarata alaturi de sef.
"Corporate spa" suna a paradox: ori corporate (egal stres), ori spa (egal relaxare)? Acesta e insa numele unui nou tip de eveniment gandit de specialistii HR, care mai nou trebuie sa aiba in minte si beneficii precum inlaturarea tensiunii musculare si combaterea meteodependentei pentru angajati. Cuvantul care pluteste in aerul parfumat e tot fidelizare, desigur.
"Companiile, agentiile de PR, BTL sau advertising apeleaza cel mai des la evenimente spa", spune Liliana Paraipan, general manager la Eden SPA. "Segmentul cu cea mai mare crestere in Eden SPA e reprezentat de serviciile corporate. Companiile rezerva adesea cate o zi intreaga pentru 10-15 dintre cei mai buni clienti sau angajati, ca o alternativa sanatoasa si mai placuta a meselor in oras sau a diverselor tipuri de team buildinguri menite sa sudeze echipele". Eden SPA sustine de altfel ca este singurul centru care se adreseaza preponderent targetului de business. Clientii sunt aproximativ 70% femei si 30% barbati, fiind 99% din middle sau top management si angajati ce vin prin programele oferite de companiile lor.
De pilda, Eden Spa se poate inchiria pentru un "spa party". Colegii se pot plimba intre camera de relaxare pentru prezentari, camerele de masaj, zonele de hidroterapie si cele pentru tratament facial. Ramane de vazut ce efect