Jeep Cherokee SRT8 de 420 CP, versiunea cu facelift, a fost surprins la teste. Partea frontala camuflata pare sa ascunda unele schimbari la grila fata si la bara de protectie. Prototipul din imagine este prezentat tragand o rulota. Fotografii-spioni au reusit sa faca o poza tevei de esapament a acestuia, care are o forma trapezoidala, integrata in partea dreapta a barei de protectie spate.
Modelul actual Cherokee SRT8 nu este disponibil cu pachet pentru remorcare, in principiu din cauza tevilor de esapament montate central, acolo unde, in mod normal, ar trebui sa fie carligul de tractare. Concluzionand, inginerii se pare ca au umblat cate putin si la partea din fata dar si la cea din spate, pentru a-i aduce Jeep-ului un aer proaspat dar si o noua utilitate.
Desi mai multe imbunatatiri ale modelului Jeep Grand Cherokee pentru 2009 au fost introduse publicului, nici una nu prezenta detalii despre schimbarea pozitiei si aspectului tevilor de esapament. Poate vom avea ocazia sa auzim oficial si de aceste modificari in toamna.
StiriAuto.ro Jeep Cherokee SRT8 de 420 CP, versiunea cu facelift, a fost surprins la teste. Partea frontala camuflata pare sa ascunda unele schimbari la grila fata si la bara de protectie. Prototipul din imagine este prezentat tragand o rulota. Fotografii-spioni au reusit sa faca o poza tevei de esapament a acestuia, care are o forma trapezoidala, integrata in partea dreapta a barei de protectie spate.
Modelul actual Cherokee SRT8 nu este disponibil cu pachet pentru remorcare, in principiu din cauza tevilor de esapament montate central, acolo unde, in mod normal, ar trebui sa fie carligul de tractare. Concluzionand, inginerii se pare ca au umblat cate putin si la partea din fata dar si la cea din spate, pentru a-i aduce Jeep-ului un aer proaspat dar si o noua utilitate.
Desi mai multe imbun