Magazinele au dat startul maratonului de oferte promoţionale. Reducerile de preţuri încep de la 20% şi sfârşesc la 60%. Sursa: Răzvan VălcăneanţuSursa: Răzvan Valcaneantu
1 /.
S-au învechit colecţiile de bluze, fuste şi rochii, ceea ce înseamnă o mână băgată adânc în buzunar pentru o garderobă care să se adapteze tendinţelor. Primăvara a trecut cu preţuri destul de mari şi firme „tari“, în premieră pe piaţa românească. Adică nu mai trebuie să mergi în străinătate pentru Bershka, Pimkie sau La Pink. Dar, în continuare, trebuie să ataci puternic cardul. Asta chiar dacă, de ceva vreme, vitrinele te îmbie frumos cu litere de-o şchioapă sau chiar mai mari: „Promoţii“, „60% reducere“. Şi rafturile sunt încă pline.
Ofertele promoţionale, care preced reducerile de vară, sunt cele de care orice cumpărător oportunist ştie că trebuie să profite: „După aia nu mai găseşti nimic pe umeraşe şi degeaba mai sunt ieftine dacă n-ai de unde alege“, rezumă scurt filosofia goanei după procente în minus Andreea, o tânără de mâna căreia „atârnă“ cu drag un bărbat înalt şi cu ceva burtică, dar care ţine, în cealaltă mână, vreo trei sacoşe. În Băneasa Shopping City.
Alege: 300, 150 sau 49,9 lei
Cel mai nou mall din Bucureşti, cu nume grele pe vitrine şi haine scumpe în magazin, trece prin prima perioadă de promoţii. Ieri după-amiază însă, poate nu a fost o zi bună, dar vânzătoarele de acolo s-au cam plictisit. Oricât de mare ar fi scris „PROMOŢII“ pe geamul de la intrare.
Pentru cumpărătorii de weekend, înarmaţi-vă cu răbdare şi chef! În „Oraşul cumpărăturilor“, promoţiile sunt destul de atractive. La Orsay, vitrina promite preţuri mai mici cu 20%, până la 50%. Înăuntru, o rochie scurtă, dintr-un material grosuţ, dar natural, costă acum 49,9 lei, după ce, până la sfârşitul săptămânii trecute, purtase eticheta cu 89,9 lei. Ş