La scara mondiala, publicitatea online ar putea atinge atinge anul acesta o cifra de afaceri de 65 de miliarde de dolari, in cazul in care cresterea actuala se mentine. "Publicitatea online creste intr-un ritm fenomenal", este concluzia institutului de cercetare IDC. Pe termen lung, publicitatea online ar putea ajunge la 100 de miliarde de dolari inainte de 2011, estimeaza cei de la IDC. Conform studiului, cheltuielile pentru publicitatea online reprezinta mai mult de 105 dolari pe cap de loc
La scara mondiala, publicitatea online ar putea atinge atinge anul acesta o cifra de afaceri de 65 de miliarde de dolari, in cazul in care cresterea actuala se mentine.
"Publicitatea online creste intr-un ritm fenomenal", este concluzia institutului de cercetare IDC.
Pe termen lung, publicitatea online ar putea ajunge la 100 de miliarde de dolari inainte de 2011, estimeaza cei de la IDC.
Conform studiului, cheltuielile pentru publicitatea online reprezinta mai mult de 105 dolari pe cap de locuitor la nivel mondial si aproape 50 de dolari pe cap de utilizator de internet.
Legaturile sponsorizate dezvolta cea mai mare parte din veniturile din publicitatea online (30%), urmate de bannere (20%).
Analistii de la IDC adauga faptul ca Europa va inregistra cea mai mare crestere a veniturilor din publicitate online si va avea o rata anuala medie mai mare de 42%.
Sursa: L'Expansion