Etno şi Favorit se bat pe nişa de muzică populară şi atrag venituri de la artişti, casele de producţie şi de la firmele care îşi fac publicitate la produse de curăţenie şi alcool
Etno şi Favorit se bat pe nişa de muzică populară şi atrag venituri de la artişti, casele de producţie şi de la firmele care îşi fac publicitate la produse de curăţenie şi alcool
Televiziunile care difuzează muzică populară fac audienţe medii între 16.000 şi 31.000 de telespectatori pe minut, în mediul urban, şi atrag public din toate categoriile.
Cele mai mari audienţe în mediul urban, dintre cele două posturi TV de muzică populară, le realizează Etno TV.
Postul, care îi are printre acţionari pe Silviu şi Honorius Prigoană, mizează în atragerea audienţei doar pe muzică populară şi se adresează românilor de pretutindeni, iubitori de folclor. Banii în acest business vin din difuzarea videoclipurilor, plătite de interpreţi sau casele de producţie, din difuzarea pe cablu şi din reclame.
Reclame la bere şi produse de curăţenie
"Media de publicitate difuzată este de şase - şapte minute pe oră, iar în prime time, de multe ori, se atinge limita de 12 minute", spune directorul general al postului, Manuela Dinu.
În mare parte, la Etno TV se face publicitate la produse de curăţenie casnică şi corporală, la băuturi alcoolice şi nonalcoolice, produse alimentare şi vopsele. De asemenea, Etno TV difuzează şi reclamă la societăţi care operează transferuri bancare internaţionale şi la producţiile muzicale.
Emisiuni în bucătărie
Postul încearcă să se diferenţieze de concurenţă şi printr-o emisiune de tip cooking-show, care aduce în prim-plan reţete tradiţionale, cu preparate specifice zonei din care provine invitatul din studio.
Etno TV îşi trezeşte audienţa cu emisiunile interactive "Dimineţi cu Cântec", prezentată de Văru Săndel şi difuza