Turiştii sunt atraşi de oferta all inclusive la preţ redus. Copleşiţi de cereri, turcii inventează scuze şi-i cazează pe clienţi pe unde au locuri. Sursa: EVZ
Operatorii autohtoni abia mai fac faţă avalanşei de cereri pentru staţiunile de pe litoralul turcesc, iar avioanele decolează zilnic pline-ochi. Dacă, anul trecut, în Turcia şi-au petrecut vacanţa circa 80.000 de români, anul acesta sunt aşteptaţi aproximativ 200.000.
Prinşi pe picior greşit, turcii nu mai ştiu cum să-şi împartă hotelurile între ruşi, români, francezi şi germani. Unele grupuri s-au trezit deja că, deşi au plătit pentru anumite servicii, au primit altceva din lipsă de spaţiu.
Chiar dacă Grecia şi Bulgaria continuă să conducă în topul destinaţiilor, Turcia le ajunge puternic din urmă cu hotelurile sale luxoase şi ofertele all inclusive, care îi atrag pe români ca un magnet. „Turcia se vinde cel mai bine vara asta, din păcate, şi spun asta pentru că alte destinaţii, poate mai interesante din punct de vedere turistic - nu al serviciilor, ci al obiectivelor -, nu sunt la fel de solicitate“, se lamentează Adriana Goicea, manager la Prompt Service Travel.
Luxul care ne lipseşte
Turiştii care merg în Turcia sunt pe tiparul celor de pe litoralul românesc: vor să se bronzeze, să mănânce bine şi să se relaxeze, având totul la îndemână. „Hotelurile au cinematografe, săli de bowling, echipe de animatori, bazine pentru gimnastică acvatică, piscine şi centre spa. În plus, poţi să faci şi sporturi pe apă dintre cele mai diverse“, spune Denisa Camilar, outgoing manager pe Bucureşti în cadrul agenţiei Paralela 45.
All inclusive la preţ redus
O atracţie importantă este chiar preţul. „Noi vindem foarte bine Turcia cu autocarul, pentru că e o alternativă a celor care au văzut de mai multe ori Grecia şi vor să încerce altceva.