DRUMURI ● Pentru ieşirea din localitate şoferii au nevoie de abţibild
Contractul cu firma care se ocupa de tipărirea rovinietelor a expirat de o săptămînă, iar licitaţia care a avut loc în luna mai pentru desemnarea unei noi firme este, în prezent, suspendată din cauza contestaţiilor depuse de firmele nemulţumite.
DRUMURI ● Pentru ieşirea din localitate şoferii au nevoie de abţibild
Contractul cu firma care se ocupa de tipărirea rovinietelor a expirat de o săptămînă, iar licitaţia care a avut loc în luna mai pentru desemnarea unei noi firme este, în prezent, suspendată din cauza contestaţiilor depuse de firmele nemulţumite.
Contestaţiile depuse de firmele nemulţumite de rezultatul licitaţiei face ca în curînd să ne confruntăm cu o nouă dispariţie a rovinietei din centrele de distribuţie. Rovinieta va lipsi din benzinării exact în vîrf de sezon estival, cînd majoritatea oamenilor merg în concediu. "Contractul care a fost încheiat în aprilie 2008 pentru livrarea unei cantităţi de 1,5 milioane roviniete ecuson a avut termen de valabilitate 60 zile şi a expirat la 23 iunie", ne-a declarat Ştefan Szobotka, director de comunicare al CNADNR.
CERINŢE. Firmele care au participat la licitaţia pentru tipărirea rovinietelor susţin că reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) au realizat un caiet de sarcini cu cerinţe ciudate şi aberante. Prin Caietul de Sarcini a fost solicitată prezentarea a minimum cinci mostre pentru anumite modele de roviniete. Aceste modele trebuiau să fie identice cu produsele finale, cu excepţia seriei şi codului de bare tip EAN 13. "Caietul de sarcini a avut cerinţe ciudate privind toleranţe, calităţi ale hologramei, coduri de bară etc", a declarat Coltea Teodor, preşedintele Consiliului de Administraţie al Tipoholding SA.
Autorităţile susţin că de