In prezent, design-ul este o necesitate in mediul online, iar pentru a capta atentia publicului tau si pentru a castiga noi clienti, trebuie sa tii cont de cateva lucruri de baza cand ai de a face cu e-mail marketingul.
Vestea buna pe care o aduce e-mail marketingul este aceea ca nu trebuie sa fii un expert in ceea ce priveste design-ul pentru a crea campanii care sa “dea bine” in spatiul interactiv.
Cei mai multi furnizori de servicii e-mail marketing ofera template-uri prestabilite, create de designeri profesionisti, astfel incat, tot ceea ce-ti ramane de facut este alegerea culorilor si fontului pe care le vei folosi in cadrul campaniei tale, marimea fontului si stabilirea textului/mesajului care va fi integrat in cadrul campaniei de marketing.
In continuare, va vom prezenta 9 trucuri care vor da e-mail-urilor dumneavostra un look special si care va vor ajuta sa obtineti rezultate pe masura.
1. Includeti logo-ul dvs. in aceeasi locatie de fiecare data cand organizati o campanie de e-mail marketing.
Construiti-va un brand puternic de fiecare data cand efectuati campanii de e-mail marketing. De exemplu, adaugarea logo-ului dvs. in acelasi loc, de fiecare data cand transmiteti un e-mail, va va face cunoscuti intr-un timp mult mai scurt. Cel mai bun loc in care ati putea plasa un logo este in partea de sus (ca un header) a e-mail-ului sau oriunde in corpul mesajului, astfel incat sa fie usor de observat, inca de cand utilizatorul dvs. deschide mesajul primit.
2. Aveti intotdeauna in minte un preview al e-mail-ului pe care urmeaza sa-l trimiteti.
Un studiu recent realizat de Marketing Sherpa a descoperit faptul ca 70% dintre recipientele care au abilitatea de a citi un e-mail printr-un panel de preview chiar fac acest lucru. Acest lucru inseamna ca utilizatorii dvs. ar putea sa vada doar o parte din continutul e-mail-ulu