Calin Ignat nu este un sef care are o echipa, ci un om care are o familie. Compania pe care o conduce, „Next Advertising”, este o firma târgumureseana de publicitate, dar nu în clasicul sens al cuvântului. Este o firma de imagine. Serviciile echipei Next Advertising pot acoperi toate domeniile publicitatii, dar, în principal, se ocupa de crearea si impunerea imaginii unui produs sau a unei firme, care, fie nu are departament propriu de PR, ori e recent intrata pe piata, sau exista si cazuri în care firma respectiva nu a reusit sa se impuna pe piata prin propriile forte.
Ca si angajator, pe Calin îl intereseaza creativitatea, inteligenta nativa, nu diplomele si teancul de referinte (experienta). Îsi alege pe muchie echipa. Saptamâna viitoare va organiza o campanie de selectie a fetelor care vor sa lucreze cu ei la promotii. Criteriile de selectie vor fi riguroase, nu se vor lua doar dupa fizic. În ceea ce priveste „partea feminina” din urma selectiei, ele vor putea deveni imagini ale unor produse sau companii, vor creste odata cu firma – nu vor fi puse sa împarta salam prin supermarketuri. În câteva cuvinte, Next Advertising se straduieste (cu succes) sa dea eleganta si stil imaginilor firmelor care îi aleg.
Reporter: Câteva cuvinte despre startul activitatii?
Calin Ignat: Am început dintr-o ambitie a noastra si din simplul motiv ca ne doream foarte mult sa lucram în domeniul publicitatii. Am vazut ca, pe piata publicitatii din Târgu-Mures, majoritatea firmelor de profil au oferte foarte banale – de genul inscriptionari de obiecte personalizate, bannere, reclame luminoase. Printre ultimele servicii aflate în oferta lor se situa consultanta. Când pui asa problema, e posibil ca tot asa sa iasa si lucrurile. Pe primul loc ar trebui sa fie consilierea pentru imagine, pentru ca respectivul client sa stie ce are de facut. Abia apoi materialele prom