Vanzatorul de muzica digitala Rhapsody lanseaza un asalt pe piata impotriva iTunes, oferind melodii prin intermediul unor parteneri precum Yahoo si Verizon Wireless, a anuntat Rhapsody.
Piesele vor fi vantute in format MP3, ceea ce inseamna ca utilizatorii serviciului Rhapsody vor avea posibilitatea sa le ruleze pe dispozitive iPod.
Rhapsody, detinut de Real Networks si MTV Networks, s-a concentrat pe un serviciu care necesita inscriere, permitand rularea nelimitata de muzica pentru sume cuprinse intre 13 si 15 dolari pe luna, dar nu si vanzarea de download-uri.
Integral in Chip. Vanzatorul de muzica digitala Rhapsody lanseaza un asalt pe piata impotriva iTunes, oferind melodii prin intermediul unor parteneri precum Yahoo si Verizon Wireless, a anuntat Rhapsody.
Piesele vor fi vantute in format MP3, ceea ce inseamna ca utilizatorii serviciului Rhapsody vor avea posibilitatea sa le ruleze pe dispozitive iPod.
Rhapsody, detinut de Real Networks si MTV Networks, s-a concentrat pe un serviciu care necesita inscriere, permitand rularea nelimitata de muzica pentru sume cuprinse intre 13 si 15 dolari pe luna, dar nu si vanzarea de download-uri.
Integral in Chip.