Estimarile EVZ arata ca ratingurile marcate de transmisiunile sportive, de meciuri si de programele despre Euro au umplut vistieria postului public, numai din publicitate, cu aproape 4,5 milioane de euro. Splendid Media, regia care vinde publicitatea pentru TVR, nu a comentat suma, declarand doar ca nivelul audientelor la Euro 2008 a fost sub cel estimat.
Remiza cu Italia a insemnat un record de audienta, dar si de incasari: aproximativ 250.000 de euro din reclamele difuzate. In total, impreuna cu celelalte partide ale Romaniei din grupa, TVR 1 a atras aproape 700.000 de euro, adica peste 15% din toata publicitatea adusa de turneul final! Meciurile nu au fost singurul „izvor“ de bani pentru TVR. Emisiunile dedicate evenimentului au strans o suma deloc de neglijat: aproape un milion de euro.
Incasarile au fost insa sub estimari. Radu Budes, managing partner al regiei de publicitate Splendid Media (care administreaza publicitatea TVR), nu a comentat estimarea EVZ. In schimb, el a declarat ca se asteptau la audiente mai mari. „Cred ca este si un neajuns al sistemului de masurare a audientei TV, care nu inregistreaza si telespectatorii din spatiile publice. Iar vremea buna a scos la terase foarte multi romani care au preferat sa urmareasca astfel meciurile“, argumenteaza Budes.
Integral in EvZ. Estimarile EVZ arata ca ratingurile marcate de transmisiunile sportive, de meciuri si de programele despre Euro au umplut vistieria postului public, numai din publicitate, cu aproape 4,5 milioane de euro. Splendid Media, regia care vinde publicitatea pentru TVR, nu a comentat suma, declarand doar ca nivelul audientelor la Euro 2008 a fost sub cel estimat.
Remiza cu Italia a insemnat un record de audienta, dar si de incasari: aproximativ 250.000 de euro din reclamele difuzate. In total, impreuna cu celelalte partide ale Romanie