Orange va lansa incepand cu data de 5 iulie o campanie mondiala integrata de brand, care sa reflecte transformarea companiei intr-unul dintre liderii mondiali ai comunicatiilor digitale, informeaza un comunicat al operatorului de telefonie mobila. Campania, creata de Publicis Groupe si executata de Fallon, va incepe in Marea Britanie, iar in Elvetia, Polonia, Romania, Franta, Slovacia, Spania, Africa si Orientul Mijlociu in lunile urmatoare.
La baza noii viziuni, exprimata prin afirmatia “together we can do more”, sta ideea ca astazi traim intr-o lume digitala in care bariera dintre oameni si locuri este din ce in ce mai putin perceptibila.
“Brandul Orange a fost initial creat pentru o singura tehnologie prezenta pe o singura piata - telefoanele mobile in Marea Britanie. Astazi, 14 ani mai tarziu, brandul se bazeaza pe o gama de tehnologii (internet, continut, TV) si deserveste clientii din 26 de tari si culturi foarte diferite", a declarat Carolyn Mille, Senior Vice President, Brand and Communications in cadrul Orange.
Campania va incepe cu un spot intitulat "I am". Filmul de lansare va fi disponibil in variante de 60, 40, 30 si 20 de secunde si va fi insotit de mai multe executii outdoor. Orange este brand cheie al France Telecom, unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicatii la nivel mondial. France Telecom avea peste 172 de milioane de clienti de pe cinci continente la 31 martie 2008, dintre care doua treimi sunt clienti Orange.
Grupul a inregistrat vanzari consolidate de 52,9 miliarde de euro in 2007 (13 miliarde de euro la 31 martie 2008). Incepand cu 31 martie 2008, grupul avea 111,9 milioane de clienti de telefonie mobila si 12 milioane de clienti de Internet de banda larga (ADSL). In 2006, Orange a devenit unicul brand al grupului pentru Internet, televiziune si servicii mobile in majoritatea tarilor in