Pe perioada concediilor, publicaţiile pentru femei, cele pentru copii şi tabloidele îşi suplimentează tirajul trimis pe litoral şi cu peste 30% Ziarele îşi urmăresc cititorii până
Pe perioada concediilor, publicaţiile pentru femei, cele pentru copii şi tabloidele îşi suplimentează tirajul trimis pe litoral şi cu peste 30%
Ziarele îşi urmăresc cititorii până şi pe plajă sau la munte şi le oferă acestora cadouri de sezon, chiar dacă unerori de proastă calitate, pentru a le lua din banii de concediu.
Pe perioada vacanţei de vară, litoralul românesc nu atrage numai turişti, ci şi tirajele tabloidelor, ale ziarelor de sport sau revistelor pentru femei şi copii.
"Vara, publicaţiile pentru femei, cele de paparazzi, cele care au suplimente de vacanţă şi tabloidele vând cu până la 30% mai bine decât în restul anului, în zona litoralului", a declarat Roxana Liritis, director de marketing la societatea Hiparion Distribution.
"Perioada în care se înregistrează o creştere a consumului de presă începe la sfârşitul lunii iunie şi ţine până pe la începutul lunii septembrie.
Cele trei tabloide vând cam cu 30% mai mult în acest interval. Nu este şi cazul ziarelor de calitate, care nu sunt la fel de căutate", a mai afirmat Roxana Liritis. La fel ca şi în cazul gradului de ocupare a hotelurilor, starea vremii este un factor esenţial în această ecuaţie.
Directorul de marketing de la Hiparion Distribution a explicat că suplimentul de tiraje care este trimis pe litoral şi staţiunile montane provine din zonele care nu sunt turistice, inclusiv din Bucureşti. "Numărul de ziare vândute în zonele mai puţin turistice se reduce cam cu 10%", a arătat Roxana Liritis.
Iubitorii de sport rămân informaţi
Publicaţiile "Gazeta sporturilor" şi "ProSport" trimit cu până la 40% mai multe exemplare, în perioada iulie - septembrie, pentru a satisf