Multe drumuri judetene reprezinta un pericol pentru suspensiile masinilor, dar probabil ca gropi mai mari ca pe ruta dintre municipiul Braila - iesirea dinspre cartierul Vidin - si satul Baldovinesti, sint greu de gasit pe o alta sosea. Soferii care nu cunosc situatia si circula cu 60-70 km/h risca sa se rastoarne cu masina daca nimeresc intr-o astfel de gaura, adinca de pina la 30 cm si cu raza de aproape un metru. Drumul este administrat de Consiliul Judetean iar conducerea acestei institutii are cunostinta despre problema. "Stiu despre ce este vorba. Am trecut si eu, acum citeva zile, pe soseaua respectiva si am vazut in ce stare se afla. Au fost si accidente, din cauza gaurilor din carosabil. Drumul este programat pentru reparatii dar va fi gata cam intr-o luna, fiindca sint niste formalitati de indeplinit", ne-a declarat Gheorghe Bunea Stancu, presedintele CJ Braila.
Acesta ne-a spus ca se incearca gasirea unor solutii pentru reabilitarea pe termen lung a drumurilor judetene brailene. Ar fi trei variante: un imprumut pe care sa-l faca CJ, un imprumut facut de Guvernul Romaniei, pentru intreaga retea de drumuri judetene din tara, sau concesionarea, pe plan local, a 100 de kilometri, din drumurile cele mai circulate, unei firme private. "Momentan, sint luate in calcul toate aceste variante. Urmeaza sa vedem care dintre ele va fi pusa in practica", a precizat Stancu.
Multe drumuri judetene reprezinta un pericol pentru suspensiile masinilor, dar probabil ca gropi mai mari ca pe ruta dintre municipiul Braila - iesirea dinspre cartierul Vidin - si satul Baldovinesti, sint greu de gasit pe o alta sosea. Soferii care nu cunosc situatia si circula cu 60-70 km/h risca sa se rastoarne cu masina daca nimeresc intr-o astfel de gaura, adinca de pina la 30 cm si cu raza de aproape un metru. Drumul este administrat de Consiliul Judetean iar conducerea acestei i