Vodafone lanseaza o comunitate muzicala disponibila in reteaua MySpace a Marii Britanii, Germaniei, Italiei si Spaniei, care permite utilizatorilor sa isi impartaseasca pe site-ul social experientele legate de muzica lor preferata, potrivit Brand Republic.
Pagina de profil Vodafone Music Reporter se lanseaza saptamana aceasta si va avea continut generat de utilizatori, precum si un blog care include informatii actualizate despre activitatile Vodafone Music Unlimited.
Fanii muzicii vor putea sa incarce si sa descarce continut video, dar si fotografii de la evenimentele muzicale sponsorizate de Vodafone, cum sunt Vodafone TBA in Marea Britanie sau Music Unlimited Cologne din Germania.
“Avem o calitate spectaculoasa, si anume aceea de a intelege care sunt nevoile consumatorilor nostri in termeni muzicali, pentru a-i putea angaja in experiente muzicale viitoare pline de succes”, afirma David Wheldon, brand director global Vodafone.
De aceea, prin Vodafone Music Reporter, compania planuieste sa ajunga la fanii muzicii intr-un mod care sa reflecte care sunt ultimele trenduri in materie de muzica in spatiul online, si in speta, in spatiul retelelor sociale.
Utilizatorii retelei sociale din cele patru tari nominalizate sa ia parte la acest program vor putea sa intre intr-o competitie in care sa-si demonstreze talentele de-a lungul evenimentelor care vor avea loc in aceasta vara. Cei care vor castiga concursul vor avea sansa de a participa la un episod dintr-un show online de la MTV.
Pentru a putea intra in competitie, utilizatorii respectivi trebuie sa se inscrie in reteaua de prieteni a Vodafone Music Reporter si sa uploadeze o fotografie sau un videoclip o experienta muzicala preferata de-a lor. Cei care fac parte din comunitate vor alege videoclipul care le-a placut mai mult, iar pe profil vor fi afisati castigatorii fiecarei runde a co