Producătorul a adoptat această modalitate de business pentru creşterea volumului de vânzări Terminale dedicate segmentului business, însă la preţuri entry-level, pare să fie strategia
Producătorul a adoptat această modalitate de business pentru creşterea volumului de vânzări
Terminale dedicate segmentului business, însă la preţuri entry-level, pare să fie strategia Sony Ericsson pentru redresarea financiară.
Sony Ericsson a precizat că profitul înainte de impozitare obţinut în primul trimestru din 2008 a scăzut la 193 milioane euro, cu mult sub performanţa de 362 milioane euro înregistrată în perioada similară din 2007.
Grupul a estimat, în cursul lunii martie a acestui an, că profitul se va plasa undeva între 150 şi 200 milioane euro, adăugând noi temeri acestui sector deja afectat şi ducând la deprecierea titlurilor Sony Ericsson.
Compania a precizat că preţul mediu de vânzare pentru telefoanele sale mobile, un indicator cheie pentru analiştii industriei, a scăzut la 121 euro de la nivelul de 134 înregistrat anul trecut. Vânzările grupului au scăzut la 2,7 miliarde euro, de la 2,9 miliarde în perioada similară din 2007, depăşind însă estimările analiştilor, de 2,64 miliarde euro.
Business în toată regula
Noul terminal cu ecran senzitiv reprezintă un model mult mai ieftin decât vârful de gamă Sony-Ericsson P1i. Chiar dacă are un singur difuzor, la G700 tonurile de apel se aud foarte clar şi tare, fiind poziţionat peste media telefoanelor din această categorie.
Este foarte greu să ratezi un apel fiindcă nu ai auzit soneria, însă este mult mai uşor atunci când aparatul este pus pe vibraţii. Cu preţuri cuprinse între 1.000 şi 1.200 de lei, G 700 este printre cele mai ieftine telefoane cu ecran senzitiv de pe piaţă. Mulţi văd în Nokia N82 un concurent serios, însă, modelul finaldez este mai degrabă un terminal music