Timisoreana, cea mai bine vanduta marca de bere pe piata locala, cu vanzari de 2,2 mil. hectolitri anul trecut, se rebranduieste prin stilizarea etichetei, a ambalajului la sticla, PET si cutie si a unor elemente vizuale precum imaginea fabricii de bere, scutul sau logoul brandului. Campania de comunicare se desfasoara in perioada iunie - septembrie prin intermediul internetului, a panotajului stradal si la rafturile magazinelor, insa reprezentantii companiei nu au precizat valorea bugetului de promovare. Potrivit lui Mihai Barsan, group brand manager la Ursus Breweries, compania care detine brandul Timisoreana, investitiile in promovare constau mai ales in suma de bani platita agentiei Berge Farrell, care a creat designul. Barsan a mai precizat ca rebrandingul Timisoreana nu reprezinta o schimbare majora, ci o evolutie a elementelor reprezentative ale marcii. In primele trei luni ale acestui an, potrivit datelor de monitorizare Alfa Cont, Ursus Breweries a avut investitii la rate-card (investitii fara discount) in valoare de 14,9 milioane de euro. Timisoreana, cea mai bine vanduta marca de bere pe piata locala, cu vanzari de 2,2 mil. hectolitri anul trecut, se rebranduieste prin stilizarea etichetei, a ambalajului la sticla, PET si cutie si a unor elemente vizuale precum imaginea fabricii de bere, scutul sau logoul brandului. Campania de comunicare se desfasoara in perioada iunie - septembrie prin intermediul internetului, a panotajului stradal si la rafturile magazinelor, insa reprezentantii companiei nu au precizat valorea bugetului de promovare. Potrivit lui Mihai Barsan, group brand manager la Ursus Breweries, compania care detine brandul Timisoreana, investitiile in promovare constau mai ales in suma de bani platita agentiei Berge Farrell, care a creat designul. Barsan a mai precizat ca rebrandingul Timisoreana nu reprezinta o schimbare majora, ci o e