Orange a anuntat astazi o noua viziune si campanie globala de brand, care reflecta transformarea companiei intr-unul dintre liderii mondiali ai comunicatiilor digitale. Viziunea, exprimata prin afirmatia “together we can do more”, va fi pusa in aplicare in cadrul celei mai mari campanii mondiale integrate care va fi lansata pe pietele din toata lumea, incepand cu Marea Britanie, pe 5 iulie 2008. Campania, creata pentru Orange de Publicis Groupe si executata de Fallon, va incepe in
Orange a anuntat astazi o noua viziune si campanie globala de brand, care reflecta transformarea companiei intr-unul dintre liderii mondiali ai comunicatiilor digitale.
Viziunea, exprimata prin afirmatia “together we can do more”, va fi pusa in aplicare in cadrul celei mai mari campanii mondiale integrate care va fi lansata pe pietele din toata lumea, incepand cu Marea Britanie, pe 5 iulie 2008.
Campania, creata pentru Orange de Publicis Groupe si executata de Fallon, va incepe in Marea Britanie pe 5 iulie 2008, iar in Elvetia, Polonia, Romania, Franta, Slovacia, Spania, Africa si Orientul Mijlociu in lunile urmatoare.
Filmul de lansare va fi disponibil in variante de 60, 40, 30 si 20 de secunde si va fi insotit de mai multe executii outdoor.
France Telecom are 170 de milioane de clienti, dintre care 120 de milioane sunt clienti Orange. Orange s-a situat pe locul al 50-lea in clasamentul celor mai valoroase branduri in studiul privind brandurile globale, intocmit recent de Millward Brown, in crestere cu 17 pozitii comparativ cu studiul din 2007.
Sursa: Orange