Producatorul de apa minerala Romaqua si grupul de comunicare integrata Bigger au lansat prima executie TV dintr-o serie de trei spoturi care vizeaza berea Albacher, o noua marca pe piata berii din Romania. Intitulat "Frana", spotul marseaza pe ideea ca o bere rece la temperaturi ridicate te lipezeste si te face "sa gandesti la rece". Romaqua a intrat recent pe piata berii prin deschiderea unei fabrici in Sebes, investitie in valoare de 40 milioane euro.
"Povestea seriei de spoturi Albacher porneste de la intamplarile care se petrec intr-o gasca de patru prieteni, unde fiecare dintre ei are deja “locul stabilit”. In “Frana” intalnim “rivalitatea“ dintre liderul grupului si cel care tinde mereu catre acest loc. Cei patru prieteni stau undeva la iarba verde, bucurandu-se de un gratar, iar unul dintre ei, mai fitos, cu o masina straina, tot incearca sa plece de pe loc fara sa-si dea seama ca, din cauza caldurii care il impiedica sa judece “la rece”, are frana de mana trasa", spun reprezentantii Bigger Group.
Filmarile pentru "Frana" au avut loc in parcul Crangasi din Bucuresti, iar in urmatoarele luni, campania TV de promovare a brand-ului urmeaza sa alterneze cele trei spoturi.
Grupul Romaqua a deschis recent la Sebes o fabrica de bere cu o capacitate de productie de un milion de hectolitri, investitie de 40 milioane euro, potrivit NewsIn.
Pe langa berea Albacher, grupul mai are are in portofoliu apa minerala naturala Borsec, apa minerala naturala carbogazoasa Stanceni, apa minerala naturala oligominerala Aquatique, bauturile racoritoare carbogazoase Giusto, bauturile racoritoare plate Giusto Natura si Giusto Natura Plus si brandul de cafea Metropolitan.
Grupul Bigger opereaza pe piata din Romania din 2003, iar la sfarsitului anului 2007 a trecut printr-un proces de rebranding, devenind din Starlink Gr