Dacia a lansat, ieri, o varianta restilizata a Logan Sedan, la acelasi pret cu cel al vechii versiuni, de 6.400 Euro cu TVA inclus, productia variantei anterioare fiind oprita pe 11 iunie, dupa fabricarea a peste 530.000 de sedanuri de la lansarea modelului, in toamna anului 2004. Contractele incheiate au facut sa nu creasca deocamdata preturile, iar noul Logan sa vina cu pretul neschimbat pe piata. Intrebat cum va fi primit pe piata Logan Sedan restilizat, in conditiile taxei auto, directorul general Dacia, Francois Fourmont, a explicat ca modelul nu ar trebui sa aiba probleme din acest punct de vedere.
"Este un model in trei volume, ceea ce corespunde asteptarilor publicului din Romania. Avand in vedere ca nu am decis sa crestem pretul Loganului restilizat, credem ca taxa de poluare auto nu va avea impact asupra livrarilor acestui model. Intrebarea este cum se vor distribui vanzarile intre Sandero si Logan facelift, insa nu pot oferi un raspuns in acest sens", a explicat oficialul Dacia. La nivel de dotari, Logan facelift introduce ca noutate in domeniul sigurantei sistemul de asistenta la franarea de urgenta (AFU). De asemenea, faceliftul are coloana de directie ajustabila pe inaltime, iar oglinzile retrovizoare laterale au fost preluate de la Logan MCV, fiind mai mari. Logan Sedan facelift are patru versiuni de echipare, Ambiance, Preferance, Laureate si Ambition, care pot avea cinci versiuni de motorizare, trei pe benzina (1,4 litri si 75 CP, 1,6 litri si 90 CP, 1,6 litri de 105 CP) si un motor diesel de 1,5 litri disponibil in doua versiuni de putere, 70 si 85 CP. Facelift-ul modelului Logan Sedan aduce mici modificari de ordin estetic masinii la nivelul capotei motorului, farurilor, stopurilor si al barelor de protectie. De asemenea, Logan facelift are interiorul usor modificat pentru a avea un aspect mai modern.
Automobilul are o peri