Tånărul om de afaceri, proaspăt business angel, s-a implicat într-o firmă de servicii de publicitate în care a investit, împreună cu un alt asociat, 100.000 de euro. Urmează o altă investiţie în servicii online, în aproximativ două săptămåni. În urmă cu trei ani şi jumătate, cånd şi-a våndut compania, Radix, multinaţionalei IT Ness Technologies, Gabriel Mardarasevici a surprins prin decizia sa de a rămåne în cadrul firmei care i-a preluat afa
Tånărul om de afaceri, proaspăt business angel, s-a implicat într-o firmă de servicii de publicitate în care a investit, împreună cu un alt asociat, 100.000 de euro. Urmează o altă investiţie în servicii online, în aproximativ două săptămåni.
În urmă cu trei ani şi jumătate, cånd şi-a våndut compania, Radix, multinaţionalei IT Ness Technologies, Gabriel Mardarasevici a surprins prin decizia sa de a rămåne în cadrul firmei care i-a preluat afacerea. Poziţia de country manager îi oferea noi provocări, dar spiritul antreprenorial se pare că nu-i dădea pace tånărului om de afaceri. Iar cele şapte milioane de euro încasate de pe urma vånzării trebuiau puse la lucru.
Şi, cum în lumea businessului se ştie că nu prea poţi să dai lovitura de două ori, Mardarasevici a ales să se facă business angel. Adică să-i sprijine pe alţii să dea lovitura, investind în proiectele lor şi împărţind, evident, profitul.
Mardarasevici a atras în proiectul său şi un alt om de afaceri, Bogdan Piţigoi, care este şi dealer de automobile pe Moldova al Ţiriac Auto, prin Casa Auto. Împreună, au pus la bătaie circa 250 de mii de euro. „Iniţial, am anunţat un sfert de milion, dar de fapt nu e o sumă fixă; ea poate să fie şi mai mare, în funcţie de oportunităţile pe care le identificăm“, explică Mardarasevici.
Serviciile rămån cele mai atractive investiţii
Într-o primă fază au stråns 20 de proiecte care le-au atras atenţia