Prima de casare şi reducerile de preţ ale dealerilor vă pot scuti de plata unor sume de pånă la 4.000 de euro la achiziţionarea unui autoturism nou. În această vară, mai mult ca în oricare alta de pånă acum, comercianţii de maşini par decişi să facă oferte extrem de tentante clienţilor. Dacă luăm în calcul preţurile afişate pentru cele 23 de mărci prezente în programul de stimulare a înnoirii parcului naţional auto, avem în faţa ochilor un tablou bulversan
Prima de casare şi reducerile de preţ ale dealerilor vă pot scuti de plata unor sume de pånă la 4.000 de euro la achiziţionarea unui autoturism nou.
În această vară, mai mult ca în oricare alta de pånă acum, comercianţii de maşini par decişi să facă oferte extrem de tentante clienţilor. Dacă luăm în calcul preţurile afişate pentru cele 23 de mărci prezente în programul de stimulare a înnoirii parcului naţional auto, avem în faţa ochilor un tablou bulversant. Va fi foarte greu să alegeţi din noianul de oferte care mai de care mai tentante.
Faptul că aceste reduceri de preţ vin cu numai cåteva luni înainte de o scumpire a tuturor maşinilor, anunţată de tot mai mulţi producători auto, poate avea ca efect o creştere puternică a pieţei în această vară. De obicei, lunile din anotimpul cald nu erau considerate un sezon propice pentru vånzările de maşini, însă comportamentul clienţilor a început să se modifice în ultima perioadă, fapt ce a determinat comercianţii să dezvolte campanii de marketing tot mai agresive. Radu Cristian, directorul de marketing şi comunicare al companiei Trust Motors, reprezentantul mărcii Peugeot pe piaţa din Romånia, a declarat pentru Capital că a ales această perioadă pentru a lansa o serie de oferte foarte tentante pentru clienţi deoarece „vånzările din anii precedenţi au înregistrat creşteri importante tocmai în această perioadă, acest lucru indicåndu-ne faptul că de un a