Procter & Gamble, pentru că a lansat campania „Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri“, proiect dedicat ajutorării copiilor care suferă de malformaţii cardiace. Campania are drept scop amenajarea unui nou bloc operator la Institutul de Boli Cardiovasculare şi Transplant din Tårgu-Mureş. Doar 270 de copii pot fi operaţi, în medie, într-un an la Institut, întrucåt există un singur bloc operator şi o singură echipă specializată. Procter& Gamble a
Procter & Gamble, pentru că a lansat campania „Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri“, proiect dedicat ajutorării copiilor care suferă de malformaţii cardiace. Campania are drept scop amenajarea unui nou bloc operator la Institutul de Boli Cardiovasculare şi Transplant din Tårgu-Mureş. Doar 270 de copii pot fi operaţi, în medie, într-un an la Institut, întrucåt există un singur bloc operator şi o singură echipă specializată. Procter& Gamble a donat deja Institutului suma de 300.000 de dolari.
Fresenius NephroCare, pentru că a inaugurat un centru privat de dializă în Bacău, cu o investiţie care se ridică la 2,7 milioane de euro. Centrul este deservit de o echipă medicală alcătuită din patru medici şi 23 de asistenţi medicali şi este dotat cu 38 de maşini de dializă, fiind astfel capabil să asigure tratamentul a peste 200 de pacienţi. Fresenius mai deţine în prezent patru clinici de dializă în Bucureşti, Iaşi, Constanţa şi Oradea.
Asociaţia Noi şi Ceilalţi, cu activităţi în domeniul consilierii şi apărării drepturilor persoanelor seropozitive şi a bolnavilor de SIDA, pentru că a inaugurat un Centru de informare şi consiliere care va asigura sprijin administrativ şi operaţional pentru derularea unor servicii sociale oferite la nivel local celor afectaţi de această maladie. Centrul va oferi îndrumare şi asistenţă pentru cei care trăiesc cu HIV/SIDA, în vederea obţinerii drepturilor de care beneficiază, precum ş