Circul de stat din Bucureşti dă o nouă reprezentaţie odată cu publicarea normelor metodologice de aplicare a ordonanţei privind taxa de poluare auto. Jocul de-a v-aţi ascunselea la care participăm toţi, cu voie sau fără voie, pare fără sfårşit, iar urma care ar trebui să scape turma nu pare să aibă şanse de a-şi atinge scopul. După ce a schimbat de cåteva ori forma ordonanţei care impune plata unei taxe pentru cei care îndrăznesc să îşi cumpere maşină în
Circul de stat din Bucureşti dă o nouă reprezentaţie odată cu publicarea normelor metodologice de aplicare a ordonanţei privind taxa de poluare auto. Jocul de-a v-aţi ascunselea la care participăm toţi, cu voie sau fără voie, pare fără sfårşit, iar urma care ar trebui să scape turma nu pare să aibă şanse de a-şi atinge scopul.
După ce a schimbat de cåteva ori forma ordonanţei care impune plata unei taxe pentru cei care îndrăznesc să îşi cumpere maşină în statul cu cel mai mic indice de motorizare din UE, Guvernul pare să fi pierdut cu totul direcţia în care ar fi trebuit să se îndrepte. Taxează tot mai drastic maşinile noi şi oferă reduceri clienţilor de secondhand-uri. Şi, în timp ce oficialii de la Palatul Victoria se ascund după vorbe, explicåndu-ne cum vor opri ei valul de maşini uzate şi vor umple de ozon oraşele pline de Dacii din 1970 deja înmatriculate şi care nu plătesc noul bir, senatorii din comisiile reunite de buget şi administraţie au considerat că este momentul pentru un nou gest populist şi inutil. Au eliminat taxa, dar, din lipsă de cvorum, decizia a fost nulă.
Specialiştii Ministerului de Finanţe încearcă în continuare să inventeze roata, găsind justificări care mai de care mai aiuritoare pentru zelul lor masochist, uitånd sau făcåndu-se că nu văd sistemele de taxare din alte state, unde impunerea nu a fost contestată. Franţa a găsit o modalitate de reducere a parcului auto pol