Investiţia pe care a făcut-o Radio România se ridică la 100.000 de euro, iar McCann Erickson a realizat campania de comunicare Radioul public are, de ieri, noi sigle, atât pentru
Investiţia pe care a făcut-o Radio România se ridică la 100.000 de euro, iar McCann Erickson a realizat campania de comunicare
Radioul public are, de ieri, noi sigle, atât pentru corporaţie, cât şi pentru şase dintre posturi, iar schimbarea vine în momentul în care instituţia împlineşte 80 de ani.
Posturile Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Antena Satelor, Radio România Muzical, Radio România Regional şi Radio România Internaţional se identifică, de ieri, prin sigle noi.
"Noua identitate vizuală pe care o vom lansa astăzi este parte a unui proces de lungă durată, mai amplu, care a început în Radio România în urmă cu trei ani", a declarat preşedintele-director general al Societăţii Române de Radiodifuziune (SRR), Maria Ţoghină, la evenimentul de prezentare.
Ţoghină a precizat că "foaia de parcurs pentru evoluţia Radio România" a fost creată de experţii SRR împreună cu experţii de la postul Deutsche Welle, în urma unei evaluări şi a unui audit.
Campanie de comunicare outdoor
Martin Poole, expert EBU (Uniunea Europeană a Radiodifuzorilor), prezent la eveniment, a afirmat că "peste tot în Europa serviciile publice de radio răspund nevoilor publicului.
Este important pentru Radio România să facă publicul să înţeleagă de ce este necesar. Şi în Anglia, BBC a suferit schimbări". Martin Poole a mai arătat că Radio România este, "în mod evident, un brand".
Radio România îşi va comunica noua identitate vizuală printr-o campanie outdoor, care va începe zilele acestea şi care va dura până la sfârşitul anului.
Directorul Direcţiei Comunicare şi Marketing din SRR, Carmen Petcu, a spus că "această campanie este realizată p