Circula pline pana la refuz, inauntru te sufoci si, daca nu cobori cu buzunarele 'controlate', atunci, cu siguranta, ajungi acasa cu haina rupta. Microbuzele private, care au ramas singurul mijloc de transport pe rutele preorasenesti, nu fac fata numarului mare de navetisti. Oamenii calatoresc in conditii inumane si cer reintroducerea vechilor autobuze. Statiile din comunele limitrofe Capitalei erau intesate de oameni. Unii, fara sa fi fost anuntati ca o fac degeaba, asteptau autobuzul RATB chi Circula pline pana la refuz, inauntru te sufoci si, daca nu cobori cu buzunarele 'controlate', atunci, cu siguranta, ajungi acasa cu haina rupta. Microbuzele private, care au ramas singurul mijloc de transport pe rutele preorasenesti, nu fac fata numarului mare de navetisti. Oamenii calatoresc in conditii inumane si cer reintroducerea vechilor autobuze. Statiile din comunele limitrofe Capitalei erau intesate de oameni. Unii, fara sa fi fost anuntati ca o fac degeaba, asteptau autobuzul RATB chi
Circula pline pana la refuz, inauntru te sufoci si, daca nu cobori cu buzunarele 'controlate', atunci, cu siguranta, ajungi acasa cu haina rupta. Microbuzele private, care au ramas singurul mijloc de transport pe rutele preorasenesti, nu fac fata numarului mare de navetisti. Oamenii calatoresc in conditii inumane si cer reintroducerea vechilor autobuze.
Statiile din comunele limitrofe Capitalei erau intesate de oameni. Unii, fara sa fi fost anuntati ca o fac degeaba, asteptau autobuzul RATB chiar si de doua ore. Altii stateau de o jumatate de ora sa prinda un microbuz mai liber. Desfiintarea liniilor preorasenesti ale RATB i-a bulversat pe navetisti. 'Noi cum vom mai ajunge in oras? Suntem dispe-rati!', ne-a spus Nicolae Calin, din Vidra. Vor avea autobuze noi si curse de noapte Presedintele Consiliului Judetean Ilfov, Cristache Radulescu, a spus ieri ca vrea sa infiinteze un