În ultimele două luni, peste 60 de reclamaţii au fost depuse la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Cosumatorilor (OJPC) Galaţi împotriva operatorului RCS-RDS, acuzat că nu şi-a respectat contractul de prestări servicii. Sursa: Marian Păvălaşc
„Am semnat un contract cu RCS-RDS în luna martie şi nici până în iulie nu au venit să pună internetul şi telefonia fixă. Tot ce mi-au furnizat au fost serviciile TV. Când am făcut contractul, am fost asigurat că termenul de 30 de zile va fi respectat pentru montarea celor trei servicii“, povesteşte Mihai Buhociu, 26 de ani.
Mai mult decât atât, alţi reclamanţi susţin că au primit chiar facturi pe serviciile de care de fapt nu beneficiau. „Am făcut contract acum patru luni şi nu a venit nimeni de la firmă să-mi pună cablu sau fibra pentru internet până acum. Ba mai mult, deşi îi sunam să reclam că nu am internet, de trei luni îmi trimit facturi să plătesc internetul“, spune Tina C, din cartierul IC Frimu.
„Filiala gălăţeană nu a avut oameni profesionişti“
Potrivit reprezentanţilor RCS-RDS, nerespectarea contractelor este cauzată de slaba pregătire a angajaţilor filialei gălăţene. „Au fost aduşi oameni tocmai de la Turnu-Severin să facă reţeaua de cablu şi telefonie de la Galaţi, pentru că angajaţii de aici nu sunt pregătiţi. Asta este explicaţia: filiala gălăţeană nu a avut oameni profesionişti“, precizează Neagu Nicu, expert tehnic în cadrul RCS-RDS.
Conducerea OJPC Galaţi susţine că reclamaţiile împotriva RCS-RDS au atins un număr-record. „Nemulţumirile sunt legate de faptul că gălăţenii au semnat contracte cu firma respectivă, însă nu au beneficiat de serviciile contractate în intervalul de 30 de zile lucrătoare stipulat în contract. E un număr-record de reclamaţii“, explică Mărioara Gâtej, directorul OJPC Galaţi. De altfel, în urma reclamaţiilor primite, OJPC a fă